VisitHerning ønsker at få udarbejdet en forundersøgelse ifm. kampagne målrettet Nordeuropæiske mødekøbere i forventet 2021.
Opgaven:
Vi ønsker at opnå viden om efterspørgslen blandt målgruppen nord- og vesteuropæiske mødekøbere. Dette i form af helt konkrete data, som er skalérbare i forhold til at opsætte en online markedsføringskampagne i 2021 målrettet netop denne målgruppe. Målet med kampagnen er at sprede budskaber om Herning som mødeby.
Justering af tilbud
Pga. corona-situationen og den nye nedlukning af Europa, ønsker VisitHerning at justere i det nuværende udbud.
Frem for at fokusere på en analyse af målgruppen ønsker vi at konsulenten ser på den ændrede efterspørgselssituation i Nordeuropa.
Følgende baggrundspørgsmål ønskes besvaret:
Deadline og betingelser:
Samarbejde:
VisitHerning står selv for eksekvering af selve markedsføringskampagnen på de sociale medier til målgruppen; de internationale mødebookere.
Men ønsker tilbud på den dataindsamling/analyse der skal skabe grundlag for, at den fremtidige kampagne bliver specifik målrettet og med den optimale segmenteret målgruppe.
I et samarbejde med eksternt markedsføringsbureau blev der i april/maj måned i 2019 gennemført en online kampagne på Facebook og Google Display baseret på vaner/interesser for mødemarkeder dengang. Grundet denne, har vi en del data på den dengang udvalgte målgruppe og hvordan kampagnen performede og med hvilke virkemidler. Viden herfra vil selvfølgelig være tilgængelig for vores samarbejdspartner under dette projekt.
Herunder kan ses en liste over nogle deleelementer fra kampagnen 2019
Her finder du YouTube-videoen lavet til sidste Facebookkampagne www.youtu.be/aDk6G89f-Ww
Dette udbud er en del af projektet ”ERVITU 2.0”, som er støttet af Region Midtjylland og Herning Kommune.