VisitHerning søger samarbejdspartner(e) til konceptualisering, grafisk opsætning og tryk af nyt brandmagasin.
Opgaven:
Et brandmagasin der formidler, udtrykker og fortæller gæsten om Herning og Ikast-Brande. Med lokale vinkler, fokus på fremtiden og gode historier, vil vi gerne fortælle vores nationale og internationale gæster om området. Give dem et indtryk af hvem vi er, hvor vi kommer fra, hvad vi laver og hvorfor. Brandmagasinet supplerer VisitHernings øvrige kommunikation og er vores mest eksklusive produkt og vindue til gæsten. Der er ikke annoncer i magasinet – udelukkende egenproduceret kvalitetsindhold.
Vores gæster er her nogle gange, fordi de er på arbejde, andre gange fordi de skal til koncert og indimellem er de her måske for at være aktiv i naturen. Målgruppen for Brandmagasinet er derfor primært erhvervs- og eventgæster. Uanset hvem, så er de her af en ganske bestemt grund. Derfor er der heller ikke tale om et magasin, der skal forsøge at overtale nogen til at komme hertil. Målet er at fortælle lidt bredere, lidt mere om Herning og Ikast-Brande end det de lige regnede med, når de sidder i lufthavnen, på hotelværelset eller et andet sted på destination. Her er der tid og plads til fordybelse.
Har I lyst til at give et bud på, hvordan det kunne se ud, så hører vi gerne fra jer.
Tidsramme:
Samarbejde:
VisitHerning står selv for artikler, indsamling af information, varetagelse af fysisk distribution og overordnet projektledelse af udgivelsen, men ønsker tilbud på opgaverne med grafisk koncept, opsætning og tryk. Vi forventer, at der sker grafisk opsætning i uge 44 – 49 2020. I denne periode gennemføres 4 korrekturgange.
Vi forventer, at tilbuddet omfatter:
Se tidligere brandmagasin her: https://www.visitherning.dk/herning/diverse/turistmagasin