Kampagner

VisitHerning kører kampagner hele året med både specifikke landingsider på hjemmesiden og relaterede SoMe-kampagner, hvilke du som medlem kan blive en del af.

Urban Street Zone
Søby Sø

Digtale kampagner

Foto:Visitherning&Visitherning

Eksempler

Her på siden ses eksempler på, hvilke sociale medier vi benytter i markedsføringen og hvordan disse kampagner kan være udformet på de forskellige kanaler.

landingpage

Efterårsferie-landingpage 2020, hvor vi har samlet et overskueligt overblik over hvilke aktiviteter der finder sted i Herning, Ikast og Brande. Vi laver også disse temasider til jul, vinterferie, påskeferie, og sommerferie. 

SoMe Kampagner

I forbindelse med ferieaktiviteter bygger vi oplevelserne op som heldagsture, så de besøgende kan opleve en ekstra ting når de er i området. Disse opslag er både for at informere de besøgende om oplevelser de måske ikke havde kendskab til, men på denne måde kan vi også skabe fokus på dig som medlem.

LinkedIn medlemsside

Vi forsøger hele tiden, i samarbejde med vores medlemmer, at udvikle destinationen. Et eksempel på dette kunne være et forløb kaldet 'Fra Spisebord til Gastro brand', hvilket vi deler på kanalen LinkedIn, for at eksponere de rette målgrupper for et budskab der fortæller, at vi er en destination i udvikling.

Få flere eksempler og gode tips

SoMe Snushane
Snushane-eksempel
segmenter og anvendelse
Segmenter og anvendelse
Bra
Brand og værtsskab
Skarrildhus Sinatur Hotel & Konference
Viden og analyser