©  Foto:

Spar Nord Herning

Kunden er altid i centrum - den personlige kontakt mellem rådgiver og kunde er kernen i vores forretning. Du kan derfor altid kontakte din personlige rådgiver direkte og få svar fra én som kender dig, dine behov og din økonomi.

I Spar Nord er kunden i centrum - både for vores digitale løsninger - men i høj grad også, når du besøger os i afdelingerne, over hele Danmark, hvor vi altid tilstræber at give dig den bedste service og rådgivning.

Den personlige bank i en digital verden

1. januar 2017 indleder vi vores nye 3-årige strategiperiode - og tager samtidig første skridt i retningen mod vores nye vision om at blive 'Danmarks mest personlige bank'.

Et øget fokus på digitaliseringen betyder, at vi tilpasser os markedets udvikling og tendenser.

Vi tror, at mange kunder også i fremtiden ønsker at tale med et levende menneske om deres økonomi. Men vi kan også se, at efterspørgslen for stærke digitale bankprodukter stiger. Det betyder kort sagt, at vi styrker vores digitale services og den personlige relation - fordi vi tror at kombinationen af disse gør at vi kan yde den bedste service og rådgivning til vores kunder.