
Hej igen og tak for sidst!
WE HAVE BEEN EXPECTING YOU er måden, vi møder vores gæster på her i destination Herning og Ikast-Brande.
Vi håber, at du følte dig både ventet og godt modtaget, da vi sammen trak i arbejdstøjet til Årets turismemøde på Remisen i Brande den 27. september.
Genoplev lidt af dagen i medsendte video eller gense stemningsbilleder fra workshoppen her.
TAK for din tid, dit engagement og dine ideer! Det var dejligt at møde dig, og det var meget givtigt at møde hinanden.
VisitHerning forbliver i arbejdstøjet og tager fat på de mange input. De bliver en del af vores nye strategi, som fremlægges på generalforsamlingen i marts 2022.
Vi ser frem til at mødes igen og glæder os blandt andet over, at alle var positiv stemte for mere turismeudvikling og netværk i destinationen.
På gensyn
Video fra dagen
Husk at slå lyden til.
Billeder fra dagen

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler

Foto:Daniel Oxenhandler
Program for dagen
Kl. 8.30:
Tjek ind
Kaffe og morgenbrød
Kl. 9.00:
Velkomst ved Mette Gottlieb, turistdirektør VisitHerning
Formiddagens program
Kl. 9.10:
Fra fortælling til handling
Sune Bang, kommunikationsrådgiver:
Baggrunden for kernefortællingen ’We have been expecting you!’
Kristian Martiny, enactLab:
Hvordan omsætter vi fortællingen til handlinger?
Værksteder og værktøjskasse
Kl. 9.50:
Værksted 1
Gruppesamtaler om konkrete handlinger/værktøjer
Forslag til handlinger og værktøjer fra de forskellige værkstedsgrupper
Kl. 10.35:
Kaffepause
Kl. 10.50:
Værksted 2
Gruppesamtaler om konkrete handlinger/værktøjer
Forslag til handlinger og værktøjer fra de forskellige værkstedsgrupper
Kl. 11.45:
Hvad gør vi på mandag?
Fælles opsamling: Værktøjskassen
Afrunding
Next Steps
Kl. 12.25:
Indspark ved Torben Wiese
Et topmotiverende og underholdende foredrag med Skandinaviens vanebryder nummer 1. Torben Wiese får folk op ad sæderne!
Kl. 13.00:
Fyraftens-hotdog

Foto:VisitHerning
På dagen mødte du
Klik på billedet og hør kommunikationsrådgiver Sune Bang fortælle, hvorfor du skal tilmelde -og glæde dig til årets turismemøde.
Klik på billedet og få en hilsen fra Skandinaviens vanebryder nummer 1, Torben Wiese.

Foto:Kristian M. Moltke Martiny
Kristian M. Moltke Martiny er entreprenør, bevidsthedsforsker samt medstifter og forskningsleder af virksomheden, Enactlab, som arbejder for nyskabende metoder til at løse samfundsudfordringer. Kristian arbejder med forandringsprocesser og vaneændringer, og har erfaring som rådgiver for Oxford University, forskningsleder på Elsass Instituttets afdeling for Psykologisk og Social Forskning og en ph.d. i filosofi og neurovidenskab fra Københavns Universitet.

Foto:Sune Bang
Sune Bang er kommunikationsrådgiver og tidligere direktør i en række reklame- og kommunikationsbureauer Senest gennem 10 år i egen virksomhed Kommunikationsbureauet København. I dag fungerer han som selvstændig rådgiver, hvor han hjælper virksomheder og organisationer med at formulere stærke kernefortællinger, der styrker deres formål.
Gæsternes rejse
Hos Visitherning har vi inddelt destinationens vigtigste gæster i 13 forskellige segmenter efter gæstens motiv for besøget. For det er ikke nemt, når ens målgruppe er alle… og vi må indrømme, at fra Hærvejen i øst til event- og erhvervsgæster i byerne og lystfiskere i vest, så har vi et stort udsnit af mennesker fra ind- og udland på besøg hvert år. Derfor vil vi gerne fortælle lidt om vores udvalgte segmenter og vise jer hvordan en gæsterejse i destinationen kan se ud.
Arrangementet er finansieret af

Foto:Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse

Foto:Herning Kommune

Foto:Ikast-Brande Kommune
Bliv medlem
Kunne du tænke dig at blive en del af VisitHerning og få markedsført din turismevirksomhed, så læs mere i vores medlemsunivers her. Du kan vælge mellem 3 overordnede medlemstyper. Minipartner, turismepartner eller strategisk partner.